Petra Kačmarčíková Bakajsová
Petra nerozlišuje mezi prací a děláním toho, co ji baví. Posledních deset let se věnuje inovativním školám, pedagogům a moderním... přístupům ve vzdělávání. Od roku 2018/2019 vedla základní školu Livingston. Vedle pedagogického a lingvistického vzdělání má pevný základ v systemickém koučování, které využívá především v managementu a při práci se studenty. Gymnázium KUDYKAMPUS si vybrala proto, že se ráda obklopuje lidmi, které spojuje radost ze vzdělávání (se) a důvěra ve schopnosti studentů.
Více >
Ondřej Douša
Ondřej se věnuje vzdělávání celý svůj profesní život – jako lektor, metodik nebo manažer. Školství, konkrétně inovativním přístupům ve vzdělávání... dětí, se věnuje od roku 2018. Vedle lingvistického a ekonomického vzdělání si dále rozšiřuje obzory díky výcviku v systemickém koučování. Gymnázium KUDYKAMPUS pro něj tedy se svým profilem a vizí byla jasná volba. Ve volném čase rád sportuje a cestuje.
Více >
Kateřina Rangotis Benešová
Kateřina vystudovala speciální pedagogiku – poradenství, absolvovala supervizní a psychoterapeutický výcvik, pracovala v sociálních službách a ve školství. Baví ji... rozmanitost a vidět lidi růst, proto si vybrala Gymnázium KUDYKAMPUS.
Více >
Julie Keke – Office Manager
Julie je zvědavá a adaptabilní osoba, která po studiu interiérového designu a architektury na stavební škole Josefa Gočára pokračovala k... mezinárodnímu obchodu na Metropolitní univerzitě Praha. Pochopení designu jí poskytlo hluboký cit pro estetiku, zatímco obchodní vzdělání ji vybavilo nástroji pro efektivní řešení problémů. To vše uplatňuje na Gymnáziu KUDYKAMPUS, kde ji přitahovalo otevřené a inspirativní prostředí podporující kreativitu a sebevědomí studentů.
Více >
Kateřina Bartasová
Kateřina se během studia bohemistiky a učitelství českého jazyka a literatury na Filozofické fakultě Univerzity Karlovy zabývala osvojováním mateřského jazyka... dítětem. V současné době pátrá po způsobech, jakými lze aplikovat moderní pedagogické badatelské přístupy do výuky českého jazyka. Gymnázium KUDYKAMPUS si vybrala proto, že poskytuje kreativní prostředí, jež dovoluje rozvíjet se a poznávat svět nejen studentům, ale také vyučujícím.
Více >
Denisa Svobodová
Denisa už během studií začala učit na Základní škole Livingston, kde se utvrdila v tom, že učit a přistupovat k... žákům s respektem je směr, kterého se bude držet. Gymnázium KUDYKAMPUS si vybrala proto, že umožňuje vést studenty jiným než tradičním způsobem a pedagogové jsou tu na stejné vlně.
Více >
Petr Šťastný
Petr studoval na Université Nantes ve Francii a nyní studuje Pedagogickou fakultu Univerzity Karlovy ve specializaci dějepis a francouzský jazyk.... Jeho velkým koníčkem a vášní je francouzština a frankofonní kultura. Jeho oblíbeným citátem je Ipsa scientia potestas est. Gymnázium KUDYKAMPUS Petrovi poskytuje příležitost stát se učitelem, který jde s dobou a rozvíjí sebe samého, aby mohl rozvíjet druhé.
Více >
Radka Flajšhans Nedbalová
Radka se ve vzdělávání profesně pohybuje již 14 let. Kromě výuky občanské výchovy a zeměpisu se v posledních 4 letech... věnuje provázení učitelů a metodické práci s nimi s cílem rozvíjet je v práci se třídou tak, aby výuka byla pro žáky srozumitelná a vytvářela příležitosti pro převzetí odpovědnosti za své učení. Gymnázium KUDYKAMPUS si vybrala, protože si klade za cíl zmíněné posilování odpovědnosti studentů za své vzdělávání a hledá cesty, jak je co nejvíce podpořit v jejich osobním rozvoji, osobních volbách a otevřít jim dveře do praxe mimo školu již během středoškolského studia.
Více >
Filip Peška
Filip studuje umělou inteligenci na Matematicko-fyzikální fakultě Univerzity Karlovy. Vedle práce v oboru se rozhodl angažovat ve vzdělávání hlavě z... toho důvodu, že ho vždy bavilo sdílet své znalosti a hledat způsoby, jak přiblížit libovolné téma širšímu spektru lidí. Gymnázium KUDYKAMPUS vidí jako prostředí, kde má každý možnost se neustále rozvíjet a pracovat na sobě. Ve svém volném čase rád sportuje a sleduje filmy.
Více >
Carla Souto García
Carla pochází ze Španělska, kde vystudovala pedagogiku prvního stupně na univerzitě ve Vigu. Jedním z kurzů, který mimo jiné absolvovala,... je bilingvní metodologie. Postupně ale zjistila, že vysněným povoláním je pro ni výuka mateřského jazyka. Pro Gymnázium KUDYKAMPUS se rozhodla, protože jeho metody práce jsou aktuální a podporují dobrou atmosféru ve třídě.
Více >
Jan Efraim Hladík
Jan pochází z učitelské rodiny. Vystudoval přírodní vědy v Olomouci a nyní se v Praze věnuje vzdělávání mládeže. Gymnázium Kudykampus... vnímá jako příležitost k praktičtějšímu uchopení výuky a vůbec k revizi zažitých pedagogických konceptů v přírodních vědách. Ve volném čase se věnuje psaní vědecké fantastiky, vodní turistice a počítačovým hrám.
Více >
Edita Domincová
Edita vystudovala fyzioterapii a věnuje se jí dodnes. Ve své první práci zjistila, že ji baví nejen vedení pacientů, ale... také výuka studentů, protože funguje na stejných principech. Gymnázium KUDYKAMPUS vidí jako místo, kde všichni táhnou za jeden provaz. Ve volném čase ráda hraje na hudební nástroje, věnuje se divadlu a tančí.
Více >
Petr Kubát
Petr studuje Pedagogickou fakultu Univerzity Karlovy se zaměřením na matematiku. Již během svých studií působil jako učitel na základní škole,... kde se věnoval zejména rozvoji logického myšlení a popularizaci matematiky mezi žáky. Na Gymnáziu KUDYKAMPUS si váží zejména jasné vize školy a důrazu na vysokou kvalitu výuky. Ve volném čase se věnuje běhání a hře na kytaru.
Více >
Adam Dominec
Adam začal už během studia Matematicko-fyzikální fakulty pracovat jednak na gymnáziu jako učitel externista a druhak v IT firmě jako... vývojář, a vydržel u obojího. Se spokojeností zjišťuje, že ty dvě role stojí hodně na domluvě s lidmi a že se dobře doplňují. Na gymnáziu KUDYKAMPUS si cení transparentních a zřetelných požadavků, a užívá si svobodu, kterou to všem dává. Věnuje se improvizačnímu divadlu.
Více >
Matyáš Suk
Matyáš je studentem Pedagogické fakulty Univerzity Karlovy, kde se věnuje tělocviku a společenským vědám. Zajímá se o nejnovější studie týkající... se lidského těla a ve volném čase rád běhá, chodí do posilovny a hraje na DJ pultu. Kromě toho se věnuje masážím, což mu umožňuje lépe porozumět tělu a pohybu. Ve své výuce na Gymnáziu KUDYKAMPUS kombinuje praktické zkušenosti s aktuálními poznatky, pomocí kterých se snaží studentům ukázat krásu pohybu.
Více >
Patrik Chmel
Patrik vystudoval Husitskou teologickou fakultu Univerzity Karlovy, kde se zabýval především filozofií, teologií, religionistikou a učitelstvím. Dodnes velice rád čte... knihy a zkoumá fenomény jakkoli spojené se současnou spiritualitou a náboženstvím. Kromě Gymnázia KUDYKAMPUS, které vnímá jako úžasnou příležitost učit se novým věcem v oblasti vzdělávání mládeže, pracuje ještě na chráněném bydlení pro mentálně postižené na Vysokém Chlumci.
Více >
Lenka Chýlová
Lenka vystudovala obor Dějiny evropské kultury na Univerzitě Karlově. Vnímá jako důležité dávat věci do souvislostí napříč obory a zahrnovat... umění do výuky. I proto si vybrala gymnázium KUDYKAMPUS. Inspiruje ji zdější respektující přístup ke studentům a otevřenost ostatních kolegů. Působí také jako lektorka v Centru architektury a městského plánování Praha. Ráda cestuje a píše.
Více >
Věra Konířová
Věra vystudovala angličtinu a dějepis na Pedagogické fakultě Univerzity Karlovy. V rámci studií absolvovala dva roční studijní pobyty ve Finsku... a USA. Výuce angličtiny se věnuje od roku 2008. Gymnázium KUDYKAMPUS si vybrala proto, že ji velmi oslovuje přístup školy ke studentům jako k partnerům. Volný čas ráda tráví v přírodě se svými dětmi.
Více >
Adéla Zárybnická
Adéla objevila zájem o chemii už na základní škole, což ji přivedlo ke studiu na střední chemické škole. Následně vystudovala... Analytickou chemii na Univerzitě Karlově. Po ukončení studií pracovala v laboratoři, ale postupně zjistila, že se ve stereotypu laboratorní práce vytrácela pravá podstata chemie. Rozhodla se tedy chemii doučovat až se nakonec dostala k výuce chemie pro zahraniční studenty. Gymnázium KUDYKAMPUS si vybrala kvůli přístupu vyučujících ke studentům, který považuje za inspirativní a respektující.
Více >
Jacqueline Kahlová
Jacqueline je bilingvní historičkou umění, která své studium na Filozofické fakultě Univerzity Karlovy doplnila o několika měsíční pobyty v Berlíně... a Londýně. Svoji vášeň pro umění a edukaci uplatňuje už řadu let v institucích jakými jsou Kunsthalle Praha nebo Centrum architektury a městského plánování. Dále spolupracuje s Cermatem na poslechových cvičeních pro státní maturity z němčiny, která je jejím rodným jazykem. Zajímá se o inovativní přístupy vzdělávání založených na vzájemném porozumění a respektu. V Gymnáziu KUDYKAMPUS spatřuje prostor, který tento dialog umožňuje. Ve volném čase ráda čte a cvičí jógu.
Více >
Matthew Walsh
Matthew učí angličtinu víc než deset let. Pět let připravoval zahraniční studenty ke studiu na australských univerzitách v Melbourne, Austrálii.... Rád pracuje s lidmi, což ho přivedlo k této profesi. Přišel do Gymnázia KUDYKAMPUS, protože ho baví učit mladé studenty a povzbuzovat je, aby se vyjadřovali v angličtině. Zároveň se rád učí od nich. Když zrovna nepracuje, pravidelně maluje krajinky v pražských ulicích.
Více >
Leah Kopelman
Leah je učitelkou angličtiny více než 10 let a dosud pro svou profesi neztratila vášeň. Pochází z Texasu, kde začala... svou učitelskou kariéru, poté pokračovala v Albánii a usadila se zde v České republice. Gymnázium KUDYKAMPUS si vybrala kvůli vstřícnému prostředí a kreativnímu přístupu k výuce.
Více >
Ana Belén Rodríguez
¡Hola! Jsem Ana, učitelka španělštiny s malgašskou duší plnou radosti a vášně pro jazyk. Jsem oddaná cestování, četbě a videohrám.... KUDYKAMPUS jsem si vybrala pro jeho otevřenou, moderní a uvolněnou atmosféru. Mohu zde vyučovat pomocí alternativních metod, jako jsou deskové hry a videohry, což obohacuje výuku.
Více >
David Dubinsky
David je pedagog s více než desetiletou praxí, který s velkým nadšením vede studenty na jejich cestě za vzděláním. Jako... oddaný učitel spojuje lásku k hudbě, kultuře a historii s kreativními výukovými metodami, které podněcují zvídavost a kritické myšlení. Mimo vyučování je David také hudebníkem, vystupuje s kapelou, což jeho přístupu ke vzdělávání dodává živou energii. David hluboce oceňuje cestování, literaturu a rozmanité kultury, a proto se snaží vytvářet dynamické, inkluzivní a poutavé vzdělávací prostředí, ve kterém se studentům daří.
Více >
Jiří Fic
Jirka je studentem Pedagogické fakulty Univerzity Karlovy se zaměřením na tělesnou výchovu a výchovu ke zdraví. Zkušenosti získal mimo jiné... při vedení plaveckého kurzu pro žáky TJ Lokomotiva Beroun, odkud přišel k individuálním tréninkům v organizaci MTM Academy. Kromě trénování pořádá také přednášky o zdravé výživě. Díky studiu se Jirka stále více věnuje hygieně lidského zdraví, což ho přivedlo na gymnázium KUDYKAMPUS, jehož filozofie klade důraz na osobní růst a rozvoj mezilidských vztahů. Ve volném čase si rád zajde na dobrou filtrovanou kávu a dopřeje si procházku.
Více >
Ngoc Huyen My Luongová
Huyen My vystudovala anglický a francouzský jazyk na Pedagogické fakultě Univerzity Karlovy. Je nadšenou čtenářkou literatury, což prohloubilo její zájem... o anglický jazyk. Nyní si na gymnáziu KUDYKAMPUS klade za cíl pomáhat svým studentům nejen zlepšovat jazykové schopnosti, ale také si angličtinu zamilovat. Ve své výuce se snaží uplatnit především empatický přístup a trpělivost, díky kterým podporuje studenty na jejich cestě. Gymnázium KUDYKAMPUS si vybrala, protože jí umožňuje realizovat její pedagogické cíle v inspirativním a podporujícím prostředí. Ve volném čase si ráda pročistí hlavu sportem, dobrou knihou nebo seriálem.
Více >